Popular Posts

Thursday, January 13, 2011

leh ke ika nk kawen dh ni??? cheewwaahhhh

mowning2 gurl2 & boy2 ...heheheh

 pagi ni cam biase la kn...smpai2 opis g beli mknan gan kwn2 ku...pas2 mkn pas2 borak2 pas2 baru la dudk tempt wat keja skit..hehehe smbil2 wat keja ika tertibe lak terpikir sal kawen??? ehh ika ni cam ne la leh terpikir benda ni..hehe actuly ika rase cam tkt sgt2 menempuh alam perkahwinan ni...cz ika rase cam " leh ke ika wat sume ni"  huh! ssh nyeee...! yg paling2 ika tkt nk tau pe...hehehehe isk korg sume ni ..dh pikir bkan2 la 2...hahaha bkn sal "one nite " la...ooppsssss actly ika rase cam ika ni terlalu mude kot utk sume ni.heheh 
"mude ke"..cz ika rase cam bnyk lg ika kena stdy gan org2 yg dh pro..ewahhewahh..cam ne la k'hidupan ika pas kawen nanti kn kwn2.....happy ke? bahagia ke?  :) 2 sume kite xleh tau kn...tuhan je yg tau pe yg kn berlaku....hope sume nye kn OK!!~ :P So persediaan pas kawen...pe ek yg perlu de....jommm try baca ni :)

Dlm pikiran ika skrg !paling2 tkt ialah 
ohh masak!!!
  • 1st day kat umah mak mertua ku?? "cam ne ni"
  • cook?? huwwaa "leh ke aku masak ni.. x reti cam ne "
  • pergaulan bebas bersame2 family baru?? hehehehe
  • dlu tido single..xpi skrg tido berdua?? "x terkejut ke bagun pagi nanti"?
  • tanggungjawab?? pn aku tkt gak...dlu duk single so leh la wat pe sesuka ati...xpi skrg dh xleh....
  • bile dh de baby?? cam ne aku nk uruskn sume ni
huh! rase cam bnyk lg dlm pikiran ika ni...xpi smpai xleh nk tulis dh..hehe
kawen dh nk dkt ni.....maen masak2 gan mak lom pretis lg ni....hehe
masak n jge anak !!~ ohhh
bis la sape jd husband aku nanti....baek badan elok2 berisi....tgok2 jd tulang je tggl...hissskkk2...:P "nasib la En H" heehehe....

cam ne agak nye suasana 1st day kat umah mak mertua ku...heheh msti aku rase kekok gile..!! ohhhh NO!! bgun pagi2 msti la kena wat brek1st kn? bis la aku...aku slalu nye bgun kat umah sndiri pn kul  11am..hehe kantoi....nk mkn pagi pe if bgun pn cam 2....hehehee xpi aku kena la berubah nanti...haha
"mak mertua nanti ika blajar masak gan mak ek " leh x ckp cam 2 kat mak mertua ku nanti...hehe xpi pada aku xsemestinye xpandai masak,husband xdpt mkn... :) senang2 dua2 masuk dapur ...kn? same2 la kite blajr masak..hahaha

ehhh de keja skit la...nanti ika smbung cite lg k......byeeeeeeee!!~ <3

2 comments:

lynn lucy said...

eh3..dak ika da nk kawin aeh?
ala~la~la~..dak beshar dh dak ika nih. ha..lps ni weeknd da nk kene start blaja bngun awal la cik adik.
jgn sok umah M.I.L ko bngun da tghari alamat x berasap dapur. huhu.
Nywy x yah la pk2 sgt.Insya Allah..sumer ok.. juz cube bt yg tebaik utk En H n famili k.
Aku lak yg bedebar! eceh :p

ika said...

heheeh...alaa kak lin msti la kena tkt..dh la xpandai masak...pas2 nanti msti jd xtentu arah...hahaha bis la aku nanti...cian gan en h nanti kn...ehhh sal lak ko yg berdebar2....bkn ko yg nk kawen..ko nye time dh luput..hahahaha